Salgsbetingelser

Salgsbetingelser netthandel

Stiftelsen Lillehammer museum benytter online betalingsløsning for salg på nett. Når du handler på lillehammermuseum.no aksepterer du våre vilkår for kjøp.

For mer informasjon, vennligst les våre bestillingsvilkår som er vist nedenfor. Har du spørsmål, kontakt oss gjerne. Se informasjon for kontaktinformasjon lenger ned på denne siden.

Produktinformasjon og priser

De ulike produktene som selges er beskrevet der de er gjort tilgjengelig for salg. Alle priser er oppgitt i norske kroner og inkluderer merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før transaksjonen gjennomføres og inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet som avgifter, gebyr og eventuelle leveringskostnader. Hvis banken tar gebyr for kortbruk kommer dette i tillegg. 

Forbehold

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel.

Ekspedering av kjøpet

Når du har betalt for din billett eller årskort vil du motta en e-post med kvittering og med lenke til din digitale billett og en utskrivbar versjon i PDF-format. Dette er kjøpsbeviset ditt, og du må medbringe og fremvise en av disse ved inngangen til museene du skal besøke.

Du er ansvarlig for at du oppgir riktige kontaktopplysninger.. Dersom du ikke mottar e-posten innen forventet tid anmodes du om å sjekke spamfilteret, boksen for useriøs e-post og/eller kontakte Stiftelsen Lillehammer museum på e-post eller telefon.

Personopplysninger

Stiftelsen Lillehammer museum behandler personopplysninger i henhold til Lov om Personopplysninger.  Du kan lese mer om vår behandling av personopplysninger i personvernerklæringen.

Kortinformasjon

Når du handler hos Stiftelsen Lillehammer museum kan du velge mellom tilgjengelige betalingsalternativ på nettsiden.  

Ditt ansvar

Du er selv ansvarlig for å kjøpe riktig produkt i riktig antall, oppgi riktige kontaktopplysninger, betale til rett tid, samt kontrollere og ta vare på pdf-dokumentet tilsendt per e-post. Ved eventuelle mangler ved tjenestene plikter du å reklamere innen rimelig tid. 

Reklamasjon og angrerett

Angrerettloven gjelder ikke for billettbestilling til bl.a. kulturarrangement som er fastsatt en bestemt dato eller et bestemt tidsrom, jf. angrerettsloven § 22 bokstav m. Det er derfor viktig at du forsikrer deg om at du har valgt riktige produkter før reservasjonen bekreftes. Vi kan ikke refundere billetter som allerede er kjøpt eller bytte disse mot andre billetter. 

Klageadgang

Dersom det er noe du er misfornøyd med, vil vi gjerne at du tar kontakt med oss. Dersom vi ikke klarer å bli enige, har du, som forbruker, mulighet til å ta kontakt med Forbrukerrådet. Forbrukerrådet bistår med alternativ konfliktløsing, som alternativ til domstolsbehandling ved tvister mellom selger og kjøper. Les om alternativ konfliktløsing og hva Forbrukerrådet kan bistå med på www.forbrukerradet.no.